Gratis webinar

Har I en plan for tidsregistrering?

webinar-nem-digital-tidsregistrering

Fra d. 1. juli i år skal de fleste medarbejdere til at registrere tid – og det betyder, at alle arbejdsgivere skal finde en måde, hvorpå de lever op til lovkravet om tidsregistrering. 

Leder du efter en simpel og digital måde at registrere tid på, skal du se med, når vi  ser på, hvordan vores digitale og effektive tids- og fraværsregistreringssystem, zTime, kan hjælpe dig og dine kollegaer med at registrere arbejdstid.

Deltag på webinaret og hør mere om:

Registrer tid og fravær nemt,
effektivt og digitalt

Med zTime får du en præcis, pålidelig og brugervenlig løsning, der gør tidsregistreringen nem for alle medarbejdere.

KONTAKT OS

Har du spørgsmål?

Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.