Vi siger velkommen til vores nye marketingkoordinator Den 1. december var vi så heldige at kunne byde velkommen til vores nye marketingkoordinator, Simone. Simone kommer med 7 års erfaring inden for markedsføring og kommunikation, og er uddannet cand.merc.(kom.) fra...
Hils på vores nye kundekonsulent Vi er glade for at kunne byde Martin velkommen som vores nye kollega! Martin kommer med en stærk baggrund inden for support og økonomi, hvor han bl.a. har arbejdet i mange år med support hos Telenor og som controller i...
Velkommen til vores nye kollega, Kim Vi er glade for at byde velkommen til vores nye systemadministrator, Kim. Kim har en solid baggrund med en uddannelse fra Aalborg Universitet og medbringer omfattende erfaring inden for opsætning af hardware, netværk og intern IT....
Mød vores IT-specialist, Kim Kim er en af vores fantastiske IT-specialister. Kim har været en del af ZeBon i næsten 8 år, og som en af vores mere erfarne medarbejdere er han både product owner på zExpense og medansvarlig for driften af vores IT-systemer. Selvom Kim nu...
Mød vores kundekonsulent, Marianne Marianne har været hos ZeBon i 3 år og har tidligere erfaring som NAV-konsulent og erfaring som økonomimedarbejder. Derfor kender hun særligt godt til de udfordringer, som kunderne sidder med, og hun er knivskarp til at hjælpe, når...
Få 50.000 kr. til digital rådgivning med SMV:Digital Er din virksomhed klar til at tage næste skridt i den digitale omstilling? Med SMV:Digitals nye tilskudspulje kan du få 50.000 kr. til privat rådgivning, der kan hjælpe dig med at afklare behov i din virksomhed,...
Bruger du for lang tid på at håndtere og betale fakturaer? Fakturahåndtering er en vigtig proces for alle virksomheder, der omfatter alt fra modtagelse og godkendelse til betaling og bogføring af fakturaer. Men det kan være en tidsrøver at godkende og bogføre...
Mød vores salgskonsulent, Jonas Jonas har været en del af teamet i 10 måneder, og han synes, det er sjovt og givende at snakke med kunder og indgå aftaler, som de kan bruge til noget. Hans absolutte yndlingsopgave er at sende en kontrakt afsted til en kunde, for det...
Excel-arket vs. digital tidsregistrering: Hvad er bedst for din virksomhed? Overvejer du at opgradere din virksomheds tidsregistrering fra de traditionelle Excel-ark til et mere digitalt og automatiseret tidsregistreringssystem? Det er en beslutning, der kan have...
Bruger du – som 54% andre – også din tid på dette, når du er på arbejde? Forestil dig følgende scenarie: Det er mandag morgen. Du er lige mødt ind, og i din indbakke ligger der en mail fra din kollega (eller en af dine kunder), der beder om nogle bestemte...
Hils på vores kundekonsulent, Maj Her i maj måned har Maj været hos os i 2 år. Maj er en kreativ sjæl – hun både tegner, maler og laver diamond painting. Maj skræddersyer løsninger til kunderne ud fra de behov og ønsker, de har. Hun drives af at hjælpe andre og...
Hvilke forskellige måder kan medarbejdere registrere arbejdstid på? Fra d. 1. juli i år bliver tidsregistrering et lovkrav for næsten alle medarbejdere i Danmark. Men hvordan skal tiden registreres, og hvad skal man som arbejdsplads især være opmærksom på? Den nye lov...
ZeBon solgt til Visma: Vi ser frem til at accelerere vores vækst i både ind- og udland Siden ZeBons opstart i midten af 2009 har vi været på en fantastisk vækstrejse og har i dag en stærk markedsposition i Danmark med over 540.000 brugere fordelt på 1.650 kunder i 64...
Mød vores marketingkoordinator, Katrine Katrine har været her i 7 måneder og udgør (sammen med Camilla) vores dynamiske marketingduo. Katrines yndlingsopgaver er især de kreative af slagsen. Hun er glad for at kunne bruge sine kreative sider og elsker en god...
Hils på vores IT-direktør, Nicolaj Nicolajs fornemmeste opgave er at sørge for, at IT-sikkerheden er helt i top her hos ZeBon – og så har han for nylig haft sit 10-års jubilæum som ZeBons IT-direktør. Nogle af Nicolajs yndlingsopgaver er at programmere og drifte...
Her er de: Din virksomheds 5 fordele med et digitalt bogholderi Digitalisering af bogholderiet kan virke uoverskueligt, hvis du i dag bogfører manuelt – men der er flere fordele at hente ved at komme i gang. En helt central årsag til at digitalisere dit...
Hils på vores udvikler, Martin I dag skal du møde vores udvikler, Martin, som efterhånden er vores primære integrations- og IT-alt-mulig-mand. Martin har været hos os i 5 ½ år, og han er glad for at være til hjælp for sine kollegaer og sætter stor værdi i, at kunne...
Konference om det digitale eksportfirma Vi er klar til en spændende dag til Danish Export Associations konference “The Digital Export Company”. Konferencen fokuserer denne gang på det digitale eksportfirma – og alle de muligheder og fordele,...
Tre systemer, din udgiftsløsning skal integrere med – og hvorfor det er vigtigt for dit arbejde “Integration til vores eksisterende systemer”. Det er et af de svar, vi oftest får fra både eksisterende og potentielle kunder, når vi snakker om deres...
Velkommen til(bage) til vores sælger, Carsten Velkommen til vores – knap så nye – sælger, Carsten. D. 1. december kunne vi byde Carsten velkommen til(bage). Carsten har nemlig tidligere været en del af teamet som sælger i 5 år – og nu er han tilbage...
Sig hej til vores marketingkoordinator, Camilla I dag skal du hilse på Camilla, der er den ene halvdel af vores marketing-duo. Camilla har været vores all-around marketing-blæksprutte i halvandet år, og hun sidder med alle vores marketingtiltag på tværs af kanaler. ...
Tre hyppige fejl, medarbejdere begår, når de indsender deres udgifter – og hvordan du undgår dem Det er ingen hemmelighed, at de fleste medarbejdere ser udgiftshåndteringen som en trættende og tidskrævende opgave. Og det kan den manuelle håndtering lynhurtigt...
Besøg af Helsingørs Borgmester på Hellebæk-kontoret I går havde vores kontor i Hellebæk besøg af Helsingørs Borgmester, Benedikte Kjær og Chefkonsulent, Birgit Nielsen. Borgmesteren kom forbi kontoret til en snak om, hvem vi er, og hvad vi laver – men også om...
Mød vores udvikler, Kristian Kristian har snart været hos os i fire år, og udover den daglige udvikling af vores løsninger, sidder han også med vores API integrationer og i særdeleshed udviklingen af zInvoice. Derudover er Kristian også primus motor på...
Vi har fået erhvervsprisen Succesvirksomhed Hvert år bliver 1.000 danske virksomheder, som kontinuerligt formår at skabe vækst og stærke finansielle resultater, kåret til Årets Succesvirksomhed. Og vi er meget stolte af at være blandt de kårede til Årets...
Sådan møder du ledelsens bekymringer og får dem til at investere i digitale kvitteringer Har du flere gange forsøgt at overbevise din chef eller ledelsesteamet om at investere i digital udlægshåndtering – såsom en smart app, transaktioner i realtid eller direkte...
Lessor Group har digitaliseret bilagshåndteringen med zExpense Vores kunde Lessor Group gik i sidste uge live med zExpense – og launchen blev fejret med fine ZE kager i dagens anledning. For Lessor har det stor betydning, at brugeroplevelsen i forbindelse med...
Hvorfor skal du starte din digitaliseringsproces hos medarbejderne? Den nye bogføringslov er på agendaen i alle danske virksomheder i år. Men alligevel er der stadig mange virksomheder, der slet ikke er startet på digitaliseringen endnu – eller som er kørt fast...
Sig hej til vores nye marketingkoordinator, Katrine Katrine er uddannet designteknolog med en specialeretning indenfor marketing og kommunikation – og så har hun en god portion erfaring indenfor videoproduktion og grafik. Katrine bliver den anden halvdel...
Sig hej til vores kundekonsulent, Jonas Jonas har været kundekonsulent hos os det sidste halve år, og han er kendt for sin positive energi, som både kommer hans kunder og kollegaer på kontoret til gode. Han går til alle opgaver med gå på mod og en holdning om,...
Seneste kommentarer