ZeBon er blevet godkendt som leverandør hos SKI (Statens og Kommunernes Indkøbsservice) på aftale 02.06 Standardsoftware. Det betyder, at offentlige organisationer, som ønsker at anskaffe løsninger inden for udgiftshåndtering, tidsregistrering og fakturahåndtering, nu...
Hvad er et udlæg? Et udlæg er en udgift, som en medarbejder betaler af egen lomme på vegne af virksomheden. Det kan for eksempel være, hvis du køber materialer, betaler for transport eller dækker andre nødvendige omkostninger i forbindelse med arbejdet.I modsætning...
Hvad betyder Expense Management? Oversat til dansk, betyder det udgiftshåndtering, som foretages af virksomheden og gør dagligdagen nemmere. Med udgiftshåndtering menes alle de transaktioner, der laves i virksomheden dagligt, som eksempelvis køb af en kaffe af...
Indhold Hvad er skattefri kørselsgodtgørelse? Hvornår kan du få kørselsgodtgørelse? 60-dages reglen Regler for skattefri kørelsgodtgørelse Satser for skattefri kørselsgodtgørelse i 2025 Typiske fejl ved refusion af kørsel Sådan beregner du din kørselsgodtgørelse...
Martin fejrer 10 års jubilæum hos ZeBonDagen blev markeret på kontoret i Aalborg med kage og gaver sammen med kollegaerne.Martin er den i vores supportteam, der har mest erfaring, og han er højt værdsat af både kollegaer og kunder. Han er kendt for sin rolige...
ZeBon vokser globalt – nu i 73 landeHos ZeBon er det ikke kun fødselsdage, vi fejrer…I dag markerer vi en helt særlig milepæl: Vores digitale løsninger til udlæg, kørsel, tid og faktura bruges nu i hele 73 lande verden over.For os er det mere end bare et tal....
Fakturahåndtering gjort nemt og effektivt Fakturahåndtering er en vigtig proces for alle virksomheder, og omfatter alt fra modtagelse og godkendelse til betaling og bogføring af fakturaer.Men det kan være en tidsrøver at godkende og bogføre fakturaer manuelt. Det...
ZeBon deltager som integrationspartner på e-conomics Partnerdag 2025ZeBon deltager som integrationspartner på e-conomics Partnerdag 2025, der afholdes den 9. september i København og den 10. september i Aarhus – begge dage fra kl. 15.00 til 18.00.Som udstiller viser...
Team ZeBon til DHL 2025D. 26. august snørede vi løbeskoene og deltog i DHL Stafetten i Aalborg, hvor vi både fik sved på panden og en masse gode snakke undervejs.Både vores kolleger fra Hellebæk-kontoret og Aalborg-kontoret var med, og det var en fornøjelse at samle...
Til minde om Kim Ellegaard JacobsenDet er med stor sorg, at vi må meddele, at vores kære kollega og ven, Kim Ellegaard Jacobsen, er gået bort alt for tidligt.Kim har været en højt værdsat del af ZeBon i et års tid som IT administrator, hvor han har sat et...
Velkommen til Charlotte – vores nye kundekonsulentCharlotte kommer med hele 16 års erfaring fra KMD, hvor hun har arbejdet i forskellige roller – ofte som bindeled mellem kunder, leverandører og kollegaer. Hun er vant til at skabe struktur, sikre fremdrift og...
Virksomheders fokus på bæredygtighed vokser – og det samme gør behovet for at kunne dokumentere og følge op på CO₂-udledninger. Derfor har vi udviklet et nyt CO₂-tracking modul i zExpense, som gør det nemt at få indsigt i udledningen fra medarbejderes rejseaktiviteter...
Hvilke forskellige måder kan medarbejdere registrere arbejdstid på? Fra d. 1. juli i år bliver tidsregistrering et lovkrav for næsten alle medarbejdere i Danmark. Men hvordan skal tiden registreres, og hvad skal man som arbejdsplads især være opmærksom på? Den nye lov...
Hvad sker der, når en god idé møder timing, teknologi og store ambitioner? For Jesper Bonne, adm. direktør og medstifter af ZeBon, blev det startskuddet på en spændende vækstrejse, der i dag har ført til over 580.000 zExpense-brugere i 67 lande.Det hele begyndte med...
Velkommen til Mikkel og David Mikkel Benjamin Friis er vores nye udvikler og en ægte kode-entusiast. Når han ikke knokler med programmering på arbejdet, gør han det i sin fritid, hvor han læser om programmering eller kobler fra med computerspil. Mikkel er autodidakt...
At håndtere medarbejderudlæg effektivt er vigtigt for mange virksomheder, da det kan påvirke både økonomien og medarbejdertilfredsheden. En enkel og forståelig proces sikrer, at alle ved, hvordan de skal håndtere udlæg, og at virksomheden kan holde styr på udgifterne....
Kørselsfradrag og kørselsgodtgørelse – hvad er forskellen? Kørselsfradrag og kørselsgodtgørelse er to forskellige måder at få økonomisk kompensation for transportudgifter på. Kørselsfradrag er et skattefradrag, du kan få, når du pendler mellem hjem og arbejde,...
Forstå det grundlæggende – hvad er udenlandsk momsrefusion? Med udenlandsk momsrefusion kan du få moms tilbage fra andre lande, når du har kvitteringer for ting som hotelophold, restaurantbesøg, transport og konferencer. Ved at kende processen og samle de...
ZeBon vinder stort offentligt udbud om rejseafregning og udlæg Økonomistyrelsen har valgt ZeBons SaaS-løsning, zExpense, som statens nye løsning til udlægshåndtering og rejseafregning. Løsningen bliver implementeret på tværs af over 150 statslige institutioner, og...
Gustav er nu færdiguddannet – og det har vi fejret! Her i januar har vi haft den glæde at fejre vores dygtige elev Gustav, som nu er færdiguddannet datatekniker med speciale i programmering. Gustav er blevet fastansat som en del af vores udviklerteam, hvor han...
Vi siger velkommen til vores nye marketingkoordinator Den 1. december var vi så heldige at kunne byde velkommen til vores nye marketingkoordinator, Simone. Simone kommer med 7 års erfaring inden for markedsføring og kommunikation, og er uddannet cand.merc.(kom.) fra...
Hils på vores nye kundekonsulent Vi er glade for at kunne byde Martin velkommen som vores nye kollega! Martin kommer med en stærk baggrund inden for support og økonomi, hvor han bl.a. har arbejdet i mange år med support hos Telenor og som controller i...
Velkommen til vores nye kollega, Kim Vi er glade for at byde velkommen til vores nye systemadministrator, Kim. Kim har en solid baggrund med en uddannelse fra Aalborg Universitet og medbringer omfattende erfaring inden for opsætning af hardware, netværk og intern IT....
Mød vores IT-specialist, Kim Kim er en af vores fantastiske IT-specialister. Kim har været en del af ZeBon i næsten 8 år, og som en af vores mere erfarne medarbejdere er han både product owner på zExpense og medansvarlig for driften af vores IT-systemer. Selvom Kim nu...
Mød vores kundekonsulent, Marianne Marianne har været hos ZeBon i 3 år og har tidligere erfaring som NAV-konsulent og erfaring som økonomimedarbejder. Derfor kender hun særligt godt til de udfordringer, som kunderne sidder med, og hun er knivskarp til at hjælpe, når...
Få 50.000 kr. til digital rådgivning med SMV:Digital Er din virksomhed klar til at tage næste skridt i den digitale omstilling? Med SMV:Digitals nye tilskudspulje kan du få 50.000 kr. til privat rådgivning, der kan hjælpe dig med at afklare behov i din virksomhed,...
Mød vores salgskonsulent, Jonas Jonas har været en del af teamet i 10 måneder, og han synes, det er sjovt og givende at snakke med kunder og indgå aftaler, som de kan bruge til noget. Hans absolutte yndlingsopgave er at sende en kontrakt afsted til en kunde, for det...
Excel-arket vs. digital tidsregistrering: Hvad er bedst for din virksomhed? Overvejer du at opgradere din virksomheds tidsregistrering fra de traditionelle Excel-ark til et mere digitalt og automatiseret tidsregistreringssystem? Det er en beslutning, der kan have...
Bruger du – som 54% andre – også din tid på dette, når du er på arbejde? Forestil dig følgende scenarie: Det er mandag morgen. Du er lige mødt ind, og i din indbakke ligger der en mail fra din kollega (eller en af dine kunder), der beder om nogle bestemte...
Hils på vores kundekonsulent, Maj Her i maj måned har Maj været hos os i 2 år. Maj er en kreativ sjæl – hun både tegner, maler og laver diamond painting. Maj skræddersyer løsninger til kunderne ud fra de behov og ønsker, de har. Hun drives af at hjælpe andre og...