Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Hvor er vi glade for at se, at du har lyst til at modtage spændende nyheder og tilbud fra os.
Vi lover ikke at fylde din indbakke i tide og utide med uinteressante mails – derimod vil du som modtager af nyhedsbrevet få:
– Info om webinarer og andre begivenheder, der kan effektivisere og digitalisere dit bogholderi.
– Tips og tricks til at minimere økonomiafdelingens tid på manuelle opgaver.
– Nyheder fra Fintech branchen.
– Og meget mere …
Fortsat god messe.
Vi ses i din indbakke!
Kontakt os
Har du spørgsmål?
Vi er på Danish Export Associations eksportkonference
På vores stand er vores administrerende direktør Jesper klar til at fortælle, hvordan I nemt og digitalt kan håndtere jeres rejseafregninger med zExpense.
Nyhed: Har du set zVideo?
Besøg det nye samlingssted for alle vores videoer og bliv meget klogere på zExpense, zInvoice og zTime. Se guides, eksempler, transaktioner i realtid og meget mere …
12,5% af landets største virksomheder bruger zExpense
Børsens Top1000-liste viser Danmarks største virksomheder målt på omsætning – og vi er utrolig stolte af, at 125 af virksomhederne på årets liste bruger zExpense til at automatisere deres udgiftshåndtering.
Børsen Gazelle 2022
Vores Børsen Gazelle fra sidste år får sig nu en makker, og det er vi simpelthen så stolte over.
Med mere end 500.000 brugere på zExpense fordelt på 49 lande, er vi stadig i rivende udvikling, og vi arbejder hver dag på at gøre vores kunder glade og tilfredse.
Tilskudspuljer hjælper SMV’er med den digitale omstilling
Digitalisering kræver både tid og kapital, og derfor kan det være en stor beslutning, hvorvidt man som SMV, skal investere i digital omstilling. Men med tilskudspuljer er der hjælp at hente for SMV’erne.
Nu er den nye zExpense app landet
Så er ventetiden ovre! Den nye zExpense app er landet og kan hentes App Store og Google Play.
Spændende nyhed på vej …
Vi har længe arbejdet på et projekt, som vi glæder os utrolig meget til at dele med jer. Selvom vi på nuværende tidspunkt ikke vil løfte sløret for, hvad I har i vente, så kan I allerede nu sætte et kryds i kalenderen d. 19. september, hvor vores store nyhed går i luften.
Eurocard & zExpense webinar: Transaktioner i realtid
Vi er gået sammen med Eurocard om at gøre Expense Management nemmere for dig og din virksomhed. Det vil vi og Eurocard gerne fortælle dig meget mere om på vores fælles webinar den 11. oktober kl. 10 – 10.30.
Velkommen til Cecilia og Camilla
Sig hej til de nyeste medlemmer af ZeBon-teamet. Det kan godt være, det er mandag – og sommerferien er ved at være et overstået kapitel, men vi er nu alligevel ret begejstrede her på kontoret. Vi har nemlig budt velkommen til to nye medarbejdere.
Vi fejrer 13-års jubilæum
I år kan vi fejre 13-års jubilæum. Det har været 13 spændende år i rivende udvikling med fantastiske kundesamarbejder, stærke partnerskaber, nye kontorer – både i Hellebæk og Aalborg og ikke mindst et team i verdensklasse, som i dag tæller 17 dygtige medarbejdere.
Send en mail til mail@zebon.dk eller tryk på knappen og udfyld kontaktformularen - så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 72 44 11 90.