Har du spørgsmål efter webinaret?​

Så lad os tage en snak

Der er ikke noget værre end at brænde inde med spørgsmål. Hvis det er tilfældet, skal du ikke tøve med at kontakte os, så vi kan få dem afklaret.

zExpense - den letteste udgiftsløsning til dit team

zExpense er til dig, der ønsker høj brugervenlighed for både medarbejderen, godkenderen og bogholderen, integration til dine øvrige systemer, fuld automatisering og individuel tilpasning til dine behov.

Det har aldrig været nemmere at digitalisere dit bogholderi.

zTime: Dit brugervenlige system til simpel tidsregistrering

På webinaret fik du en kort introduktion – men hvis du er nysgerrig på, hvordan zTime kan tilpasses din virksomheds behov, kan en uforpligtende demo være en oplagt mulighed. 

Under demoen får du en skræddersyet og personlig gennemgang af zTime, der tager udgangspunkt i dine ønsker, behov og spørgsmål.

Hvad siger nogle af de virksomheder, der allerede bruger vores løsninger?

Skal du med på Masterclass?

Tag et kig på vores masterclasses - og book din plads

Fra torsdag d. 5. december 2024

Vælg mellem flere datoer
og tidspunkter
FRA onssdag d. 11. december 2024

Vælg mellem flere datoer
og tidspunkter
torSDAG D. 27. februar 2025

Vælg mellem flere datoer
og tidspunkter

Vil du have en grundig gennemgang?

Få en gratis og uforpligtende demo, hvor du kan se løsningen i praksis og blive klogere på, hvordan den kan tilpasses dine behov.

Ønsker du en demo af flere løsninger, sætter du blot krydser ved de ønskede løsninger.

zExpense

Vil du vide mere?

Integrationer

Se de banker, kreditkort, samt økonomi- og lønsystemer, zExpense integrerer med.

Referencer

Bliv klogere på, hvad vores kunder siger om zExpense.

Få en demo

Se hvor nemt og enkelt, det er at bruge zExpense og de forskellige funktioner.