Fakturahåndtering: Manuel vs. digital

Fakturahåndtering: Manuel vs. digital

Bruger du for lang tid på at håndtere og betale fakturaer?  Fakturahåndtering er en vigtig proces for alle virksomheder, der omfatter alt fra modtagelse og godkendelse til betaling og bogføring af fakturaer.   Men det kan være en tidsrøver at godkende og bogføre...
Sig hej til vores salgskonsulent, Jonas

Sig hej til vores salgskonsulent, Jonas

Mød vores salgskonsulent, Jonas Jonas har været en del af teamet i 10 måneder, og han synes, det er sjovt og givende at snakke med kunder og indgå aftaler, som de kan bruge til noget. Hans absolutte yndlingsopgave er at sende en kontrakt afsted til en kunde, for det...
Excel-arket vs. digital tidsregistrering

Excel-arket vs. digital tidsregistrering

Excel-arket vs. digital tidsregistrering: Hvad er bedst for din virksomhed? Overvejer du at opgradere din virksomheds tidsregistrering fra de traditionelle Excel-ark til et mere digitalt og automatiseret tidsregistreringssystem?   Det er en beslutning, der kan have...
54% gør det – gør du også?

54% gør det – gør du også?

Bruger du – som 54% andre – også din tid på dette, når du er på arbejde? Forestil dig følgende scenarie: Det er mandag morgen. Du er lige mødt ind, og i din indbakke ligger der en mail fra din kollega (eller en af dine kunder), der beder om nogle bestemte...
Mød vores kundekonsulent, Maj

Mød vores kundekonsulent, Maj

Hils på vores kundekonsulent, Maj Her i maj måned har Maj været hos os i 2 år. Maj er en kreativ sjæl – hun både tegner, maler og laver diamond painting. Maj skræddersyer løsninger til kunderne ud fra de behov og ønsker, de har. Hun drives af at hjælpe andre og...
Visma Danmark opkøber ZeBon

Visma Danmark opkøber ZeBon

ZeBon solgt til Visma: Vi ser frem til at accelerere vores vækst i både ind- og udland Siden ZeBons opstart i midten af 2009 har vi været på en fantastisk vækstrejse og har i dag en stærk markedsposition i Danmark med over 540.000 brugere fordelt på 1.650 kunder i 64...
Hils på vores marketingkoordinator, Katrine

Hils på vores marketingkoordinator, Katrine

Mød vores marketingkoordinator, Katrine Katrine har været her i 7 måneder og udgør (sammen med Camilla) vores dynamiske marketingduo.  Katrines yndlingsopgaver er især de kreative af slagsen. Hun er glad for at kunne bruge sine kreative sider og elsker en god...
Hils på vores IT-direktør, Nicolaj

Hils på vores IT-direktør, Nicolaj

Hils på vores IT-direktør, Nicolaj Nicolajs fornemmeste opgave er at sørge for, at IT-sikkerheden er helt i top her hos ZeBon – og så har han for nylig haft sit 10-års jubilæum som ZeBons IT-direktør. Nogle af Nicolajs yndlingsopgaver er at programmere og drifte...
5 fordele, du kan se frem til med et digitalt bogholderi

5 fordele, du kan se frem til med et digitalt bogholderi

  Her er de: Din virksomheds 5 fordele med et digitalt bogholderi Digitalisering af bogholderiet kan virke uoverskueligt, hvis du i dag bogfører manuelt – men der er flere fordele at hente ved at komme i gang. En helt central årsag til at digitalisere dit...
Mød vores udvikler, Martin

Mød vores udvikler, Martin

Hils på vores udvikler, Martin I dag skal du møde vores udvikler, Martin, som efterhånden er vores primære integrations- og IT-alt-mulig-mand.  Martin har været hos os i 5 ½ år, og han er glad for at være til hjælp for sine kollegaer og sætter stor værdi i, at kunne...
Vi er klar til en dag på Danish Exports konference

Vi er klar til en dag på Danish Exports konference

  Konference om det digitale eksportfirma Vi er klar til en spændende dag til Danish Export Associations konference “The Digital Export Company”. Konferencen fokuserer denne gang på det digitale eksportfirma – og alle de muligheder og fordele,...
Tre systemer, din udgiftsløsning skal integrere med

Tre systemer, din udgiftsløsning skal integrere med

Tre systemer, din udgiftsløsning skal integrere med – og hvorfor det er vigtigt for dit arbejde “Integration til vores eksisterende systemer”. Det er et af de svar, vi oftest får fra både eksisterende og potentielle kunder, når vi snakker om deres...
Velkommen til vores sælger, Carsten

Velkommen til vores sælger, Carsten

Velkommen til(bage) til vores sælger, Carsten Velkommen til vores – knap så nye – sælger, Carsten.  D. 1. december kunne vi byde Carsten velkommen til(bage). Carsten har nemlig tidligere været en del af teamet som sælger i 5 år – og nu er han tilbage...
Mød vores marketingkoordinator, Camilla

Mød vores marketingkoordinator, Camilla

Sig hej til vores marketingkoordinator, Camilla I dag skal du hilse på Camilla, der er den ene halvdel af vores marketing-duo.  Camilla har været vores all-around marketing-blæksprutte i halvandet år, og hun sidder med alle vores marketingtiltag på tværs af kanaler. ...
Borgmesterbesøg i Hellebæk

Borgmesterbesøg i Hellebæk

Besøg af Helsingørs Borgmester på Hellebæk-kontoret I går havde vores kontor i Hellebæk besøg af Helsingørs Borgmester, Benedikte Kjær og Chefkonsulent, Birgit Nielsen. Borgmesteren kom forbi kontoret til en snak om, hvem vi er, og hvad vi laver – men også om...
Hils på vores udvikler, Kristian

Hils på vores udvikler, Kristian

  Mød vores udvikler, Kristian Kristian har snart været hos os i fire år, og udover den daglige udvikling af vores løsninger, sidder han også med vores API integrationer og i særdeleshed udviklingen af zInvoice. Derudover er Kristian også primus motor på...
ZeBon er kåret til Årets Succesvirksomhed 2023

ZeBon er kåret til Årets Succesvirksomhed 2023

Vi har fået erhvervsprisen Succesvirksomhed Hvert år bliver 1.000 danske virksomheder, som kontinuerligt formår at skabe vækst og stærke finansielle resultater, kåret til Årets Succesvirksomhed. Og vi er meget stolte af at være blandt de kårede til Årets...
Lessor Group er gået live med zExpense

Lessor Group er gået live med zExpense

Lessor Group har digitaliseret bilagshåndteringen med zExpense Vores kunde Lessor Group gik i sidste uge live med zExpense – og launchen blev fejret med fine ZE kager i dagens anledning. For Lessor har det stor betydning, at brugeroplevelsen i forbindelse med...
Derfor skal du starte digitaliseringen hos medarbejderne

Derfor skal du starte digitaliseringen hos medarbejderne

Hvorfor skal du starte din digitaliseringsproces hos medarbejderne? Den nye bogføringslov er på agendaen i alle danske virksomheder i år. Men alligevel er der stadig mange virksomheder, der slet ikke er startet på digitaliseringen endnu – eller som er kørt fast...
Velkommen til Katrine

Velkommen til Katrine

  Sig hej til vores nye marketingkoordinator, Katrine Katrine er uddannet designteknolog med en specialeretning indenfor marketing og kommunikation – og så har hun en god portion erfaring indenfor videoproduktion og grafik. Katrine bliver den anden halvdel...
Mød vores kundekonsulent, Jonas

Mød vores kundekonsulent, Jonas

  Sig hej til vores kundekonsulent, Jonas Jonas har været kundekonsulent hos os det sidste halve år, og han er kendt for sin positive energi, som både kommer hans kunder og kollegaer på kontoret til gode. Han går til alle opgaver med gå på mod og en holdning om,...
5 vigtige funktioner i dit valg af udgiftsløsning

5 vigtige funktioner i dit valg af udgiftsløsning

Hvilke 5 funktioner skal du især lægge vægt på i dit valg af udgiftsløsning?Det kan være en tung opgave for bogholderiet at holde styr på medarbejdernes forbrug – og samtidig kan det hurtigt blive tidskrævende for medarbejdere at registrere og indsende...
Team ZeBon til DHL

Team ZeBon til DHL

Vi fik pulsen op til årets DHL I tirsdags var vi alle – traditionen tro – samlet i Aalborg til årets DHL, hvor vi var mødt (løbe)klar op, og i dagens anledning havde snøret løbeskoene ekstra godt og fundet fællestrøjerne frem. Vi er vant til at løbe...

Hvorfor skal du digitalisere din bilagshåndtering?

“Hvorfor skal jeg digitalisere mine bilag?” Hvis det er et spørgsmål, du har stillet dig selv en gang eller to, er du helt sikkert ikke alene. For med den nye bogføringslov, er digitalisering af bilagshåndteringen i den grad kommet på agendaen i de danske...
ZeBon får AA kreditværdighed fra Dun & Bradstreet

ZeBon får AA kreditværdighed fra Dun & Bradstreet

Vi er AA kreditværdige Vi har fået tildelt en AA kreditværdighed fra Dun & Bradstreet – og dén er vi utrolig glade for.  Som vores adm. direktør Jesper siger: “Vores nye kreditrating er et bevis på, at vi har en kreditværdig virksomhed, og dermed at vi er en...
Hils på vores udvikler, Darius

Hils på vores udvikler, Darius

  Mød vores udvikler, Darius Darius har næsten været med helt fra ZeBons start. Siden sin første arbejdsdag i 2014 har han været med til at udvikle zExpense, og han er den, der kender løsningen bedst.  Når der kommer nye idéer til funktioner eller udvikling af...