5 vigtige funktioner i dit valg af udgiftsløsning

5 vigtige funktioner i dit valg af udgiftsløsning

Hvilke 5 funktioner skal du især lægge vægt på i dit valg af udgiftsløsning?Det kan være en tung opgave for bogholderiet at holde styr på medarbejdernes forbrug – og samtidig kan det hurtigt blive tidskrævende for medarbejdere at registrere og indsende...
Team ZeBon til DHL

Team ZeBon til DHL

Vi fik pulsen op til årets DHL I tirsdags var vi alle – traditionen tro – samlet i Aalborg til årets DHL, hvor vi var mødt (løbe)klar op, og i dagens anledning havde snøret løbeskoene ekstra godt og fundet fællestrøjerne frem. Vi er vant til at løbe...
Hvorfor skal du digitalisere din bilagshåndtering?

Hvorfor skal du digitalisere din bilagshåndtering?

“Hvorfor skal jeg digitalisere mine bilag?” Hvis det er et spørgsmål, du har stillet dig selv en gang eller to, er du helt sikkert ikke alene. For med den nye bogføringslov, er digitalisering af bilagshåndteringen i den grad kommet på agendaen i de danske...
ZeBon får AA kreditværdighed fra Dun & Bradstreet

ZeBon får AA kreditværdighed fra Dun & Bradstreet

Vi er AA kreditværdige Vi har fået tildelt en AA kreditværdighed fra Dun & Bradstreet – og dén er vi utrolig glade for.  Som vores adm. direktør Jesper siger: “Vores nye kreditrating er et bevis på, at vi har en kreditværdig virksomhed, og dermed at vi er en...
Hils på vores udvikler, Darius

Hils på vores udvikler, Darius

  Mød vores udvikler, Darius Darius har næsten været med helt fra ZeBons start. Siden sin første arbejdsdag i 2014 har han været med til at udvikle zExpense, og han er den, der kender løsningen bedst.  Når der kommer nye idéer til funktioner eller udvikling af...
Mød vores marketingkoordinator, Cecilia

Mød vores marketingkoordinator, Cecilia

  Mød den ene af vores marketingkoordinatorer – Cecilia Vores marketingteam består af en vaskeægte dynamisk duo. Og i dag kan du møde den ene halvdel, nemlig vores Marketingkoordinator Cecilia. Cecilia er med til at producere alt det indhold, du finder på...
Firmatur: ZeBon-teamet i Amsterdam

Firmatur: ZeBon-teamet i Amsterdam

  Forårs-firmaturen gik til smukke Amsterdam med øl i hånden og vind i håret Sidste uge var ikke kun business as usual. Det var nemlig tid til årets firmatur – og denne gang gik turen til Amsterdam. Det blev en begivenhedsrig weekend, der udover gode,...
Mød vores kundekonsulent, Martin

Mød vores kundekonsulent, Martin

  Mød vores kundekonsulent Martin Som ZeBons første kundekonsulent er Martin en garvet og rutineret supporter, der både blandt kunder og kollegaer er kendt for sin nordjyske ro og og evne til at løse alle type udfordringer, der skulle dukke op. Derfor kan vores...
Hvorfor starter digitaliseringen med digitale bilag?

Hvorfor starter digitaliseringen med digitale bilag?

Papirløst bogholderi i 2023? Det er en rigtig god idé at starte med bilagene Et godt sted at starte digitaliseringen af din virksomheds bogføring er ved at se på de bilag, du får ind i bogholderiet. Hvorfor starter digitaliseringen af bogholderiet med digitale bilag?...
Nu kan SVM’er få tilskud til digital omstilling

Nu kan SVM’er få tilskud til digital omstilling

  Nu kan SVM’er få tilskud til digital omstilling- men du skal være hurtig Fra den 6. marts 2023 åbner SMV:Digital flere nye puljer, hvor små og mellemstore virksomheder kan søge tilskud til rådgivning om digital omstilling af virksomheden. Tilskuddene er ekstra...
Mød vores udvikler, Anders

Mød vores udvikler, Anders

  Sig hej til vores udvikler, Anders Anders er, udover at være en del af udviklingsteamet, manden bag zExpense app’ens design. Anders sidder nemlig primært med app-udvikling og design, og i 2022 lå hans største fokus på udviklingen af den nye zExpense app,...
zExpense er i 52 lande

zExpense er i 52 lande

  En milepæl er nået – og det skal fejres! Vi har fundet konfettirørene (og en unik kage fra den lokale Bagt) frem. Årsagen til festlighederne?zExpense, der startede som vores løsning til danske virksomheder, bliver i dag brugt i 52 lande. Med kunder i alt...
Velkommen til vores to nye kundekonsulenter

Velkommen til vores to nye kundekonsulenter

  Byd velkommen til vores to nye ZeBon’ere Oliver og Jonas, er begge er startet som kundekonsulenter Oliver har tidligere været 3 år hos Telenor som salgskonsulent og leder. Men ønsket om at søge nye græsgange, interessen for økonomi og passionen for at...
ZeBon er ny Klub-96 partner i Viborg FF

ZeBon er ny Klub-96 partner i Viborg FF

  Vi er ny Klub96-partner hos Viborg FF Vi meget glade for vores nye partnerskab med Viborg FF. Det er der mange grunde til. Men der er især to, der skal fremhæves: De spændende fodboldkampe og høje niveau som klubben må siges at levere – og som alle fodboldglade...
Mød vores kundekonsulent, Stine

Mød vores kundekonsulent, Stine

  Sig hej til vores kundekonsulent, Stine Stine er en del af vores team af kundekonsulenter på Aalborg-kontoret, og i dag har hun været hos os i 3 år. Da Stine startede tilbage i 2020, var det med et ønske om forandring og et bedre kollegialt sammenhold efter 5...
Gazellefejring og nytårskur på en mandag

Gazellefejring og nytårskur på en mandag

Gazellefejring i Helsingør Vi ved alle, at mandage til tider kan være lange, men d. 16/1 var en undtagelse: Her var dagen nemlig lige dét bedre, end den plejer. Hellebæk-kontoret var inviteret til Helsingør Kommunes Nytårskur på Kulturværftet i Helsingør, hvor den...
Webinar: Sådan digitaliserer du bogføringen i 2023

Webinar: Sådan digitaliserer du bogføringen i 2023

Skal du også digitalisere bogholderiet i 2023? Så skal du sætte et stort kryds i din kalender d. 24. januar kl. 10!  Her kan du nemlig deltage på vores gratis webinar og blive klogere på, hvordan du kan digitalisere din bogføring, samle al medarbejderregistrering i én...
Gazellefejring hos Børsen

Gazellefejring hos Børsen

En aften i Børsen Gazellernes tegn Torsdag d. 8. december var vores administrerende direktør, Jesper, kommet i fint selskab blandt alle landets andre Børsen Gazeller 2022 til fejringen i København. Endnu et stort tak til alle vores kunder, samarbejdspartnere og...
Vil du spare op til 100 arbejdstimer om måneden?

Vil du spare op til 100 arbejdstimer om måneden?

Vil du spare 100 arbejdstimer om måneden? Du ved det. Vi ved det. Måske mange af dine kollegaer også ved det? Manuel håndtering af fysiske kvitteringer er en kæmpe tidsrøver – der hver måned koster din virksomhed tid og ressourcer. Men har I nogensinde sat jer...
Vi er på Danish Export Associations eksportkonference

Vi er på Danish Export Associations eksportkonference

  ZeBon og Eurocard på Danish Export Associations eksportkonference Vi er så klar til en spændende og lærerig dag på Danish Export Associations eksportkonference! På vores stand er vores administrerende direktør Jesper klar til at fortælle jer meget mere om,...
Nyhed: Har du set zVideo?

Nyhed: Har du set zVideo?

  zVideo: Alle videoer samlet ét sted Vil du gerne se, hvordan zExpense fungerer i praksis? Er du nysgerrig på, hvordan du håndterer fakturaer i zInvoice? Ønsker du at se, hvordan kørselsregistrering fungerer i zExpense app’en? Har du lyst til at undersøge,...
12,5% af landets største virksomheder bruger zExpense

12,5% af landets største virksomheder bruger zExpense

12,5% af landets største virksomheder bruger zExpense Børsens Top1000-liste viser Danmarks største virksomheder målt på omsætning – og vi er utrolig stolte af, at 125 af virksomhederne på årets liste bruger zExpense til at automatisere deres udgiftshåndtering....
Børsen Gazelle 2022

Børsen Gazelle 2022

ZeBon er Børsen Gazelle 2022  Når én gazelle bliver til to  Vores Børsen Gazelle fra sidste år får sig nu en makker, og det er vi simpelthen så stolte over. Med mere end 500.000 brugere på zExpense fordelt på 50 lande, er vi stadig i rivende udvikling, og vi arbejder...
Tilskudspuljer hjælper SMV’er med den digitale omstilling

Tilskudspuljer hjælper SMV’er med den digitale omstilling

Få hjælp til din virksomheds digitale omstilling med tilskudspuljer Digitalisering kræver både tid og kapital, og derfor kan det være en stor beslutning, hvorvidt man som SMV, skal investere i digital omstilling (især i en tid, hvor udgifterne på flere fronter...
Nu er den nye zExpense app landet

Nu er den nye zExpense app landet

Ny zExpense app ude nu Så er ventetiden ovre! Den nye zExpense app er landet og kan hentes App Store og Google Play. Udlægshåndtering er gjort nemmere end nogensinde før – og udover et nyt og friskt design byder den nye zExpense app på nye funktioner og en mere logisk...
Spændende nyhed på vej …

Spændende nyhed på vej …

Er du klar til d. 19. september? Vi har længe arbejdet på et projekt, som vi glæder os utrolig meget til at dele med jer.  Selvom vi på nuværende tidspunkt ikke vil løfte sløret for, hvad I har i vente, så kan I allerede nu sætte et kryds i kalenderen d. 19....
Eurocard & zExpense webinar: Transaktioner i realtid

Eurocard & zExpense webinar: Transaktioner i realtid

Kom med, når vi sammen med Eurocard holder webinar om transaktioner i realtid Vi er gået sammen med Eurocard om at gøre Expense Management nemmere for dig og din virksomhed. Det vil vi og Eurocard gerne fortælle dig meget mere om på vores fælles webinar den 11....