Hvilke forskellige måder kan medarbejdere registrere arbejdstid på? Fra d. 1. juli i år bliver tidsregistrering et lovkrav for næsten alle medarbejdere i Danmark. Men hvordan skal tiden registreres, og hvad skal man som arbejdsplads især være opmærksom på? Den nye lov...
ZeBon solgt til Visma: Vi ser frem til at accelerere vores vækst i både ind- og udland Siden ZeBons opstart i midten af 2009 har vi været på en fantastisk vækstrejse og har i dag en stærk markedsposition i Danmark med over 540.000 brugere fordelt på 1.650 kunder i 64...
Mød vores marketingkoordinator, Katrine Katrine har været her i 7 måneder og udgør (sammen med Camilla) vores dynamiske marketingduo. Katrines yndlingsopgaver er især de kreative af slagsen. Hun er glad for at kunne bruge sine kreative sider og elsker en god...
Hils på vores IT-direktør, Nicolaj Nicolajs fornemmeste opgave er at sørge for, at IT-sikkerheden er helt i top her hos ZeBon – og så har han for nylig haft sit 10-års jubilæum som ZeBons IT-direktør. Nogle af Nicolajs yndlingsopgaver er at programmere og drifte...
Her er de: Din virksomheds 5 fordele med et digitalt bogholderi Digitalisering af bogholderiet kan virke uoverskueligt, hvis du i dag bogfører manuelt – men der er flere fordele at hente ved at komme i gang. En helt central årsag til at digitalisere dit...
Hils på vores udvikler, Martin I dag skal du møde vores udvikler, Martin, som efterhånden er vores primære integrations- og IT-alt-mulig-mand. Martin har været hos os i 5 ½ år, og han er glad for at være til hjælp for sine kollegaer og sætter stor værdi i, at kunne...
Konference om det digitale eksportfirma Vi er klar til en spændende dag til Danish Export Associations konference “The Digital Export Company”. Konferencen fokuserer denne gang på det digitale eksportfirma – og alle de muligheder og fordele,...
Tre systemer, din udgiftsløsning skal integrere med – og hvorfor det er vigtigt for dit arbejde “Integration til vores eksisterende systemer”. Det er et af de svar, vi oftest får fra både eksisterende og potentielle kunder, når vi snakker om deres...
Velkommen til(bage) til vores sælger, Carsten Velkommen til vores – knap så nye – sælger, Carsten. D. 1. december kunne vi byde Carsten velkommen til(bage). Carsten har nemlig tidligere været en del af teamet som sælger i 5 år – og nu er han tilbage...
Sig hej til vores marketingkoordinator, Camilla I dag skal du hilse på Camilla, der er den ene halvdel af vores marketing-duo. Camilla har været vores all-around marketing-blæksprutte i halvandet år, og hun sidder med alle vores marketingtiltag på tværs af kanaler. ...
Tre hyppige fejl, medarbejdere begår, når de indsender deres udgifter – og hvordan du undgår dem Det er ingen hemmelighed, at de fleste medarbejdere ser udgiftshåndteringen som en trættende og tidskrævende opgave. Og det kan den manuelle håndtering lynhurtigt...
Besøg af Helsingørs Borgmester på Hellebæk-kontoret I går havde vores kontor i Hellebæk besøg af Helsingørs Borgmester, Benedikte Kjær og Chefkonsulent, Birgit Nielsen. Borgmesteren kom forbi kontoret til en snak om, hvem vi er, og hvad vi laver – men også om...
Mød vores udvikler, Kristian Kristian har snart været hos os i fire år, og udover den daglige udvikling af vores løsninger, sidder han også med vores API integrationer og i særdeleshed udviklingen af zInvoice. Derudover er Kristian også primus motor på...
Vi har fået erhvervsprisen Succesvirksomhed Hvert år bliver 1.000 danske virksomheder, som kontinuerligt formår at skabe vækst og stærke finansielle resultater, kåret til Årets Succesvirksomhed. Og vi er meget stolte af at være blandt de kårede til Årets...
Sådan møder du ledelsens bekymringer og får dem til at investere i digitale kvitteringer Har du flere gange forsøgt at overbevise din chef eller ledelsesteamet om at investere i digital udlægshåndtering – såsom en smart app, transaktioner i realtid eller direkte...
Lessor Group har digitaliseret bilagshåndteringen med zExpense Vores kunde Lessor Group gik i sidste uge live med zExpense – og launchen blev fejret med fine ZE kager i dagens anledning. For Lessor har det stor betydning, at brugeroplevelsen i forbindelse med...
Hvorfor skal du starte din digitaliseringsproces hos medarbejderne? Den nye bogføringslov er på agendaen i alle danske virksomheder i år. Men alligevel er der stadig mange virksomheder, der slet ikke er startet på digitaliseringen endnu – eller som er kørt fast...
Sig hej til vores nye marketingkoordinator, Katrine Katrine er uddannet designteknolog med en specialeretning indenfor marketing og kommunikation – og så har hun en god portion erfaring indenfor videoproduktion og grafik. Katrine bliver den anden halvdel...
Sig hej til vores kundekonsulent, Jonas Jonas har været kundekonsulent hos os det sidste halve år, og han er kendt for sin positive energi, som både kommer hans kunder og kollegaer på kontoret til gode. Han går til alle opgaver med gå på mod og en holdning om,...
Hvilke 5 funktioner skal du især lægge vægt på i dit valg af udgiftsløsning?Det kan være en tung opgave for bogholderiet at holde styr på medarbejdernes forbrug – og samtidig kan det hurtigt blive tidskrævende for medarbejdere at registrere og indsende...
Vi fik pulsen op til årets DHL I tirsdags var vi alle – traditionen tro – samlet i Aalborg til årets DHL, hvor vi var mødt (løbe)klar op, og i dagens anledning havde snøret løbeskoene ekstra godt og fundet fællestrøjerne frem. Vi er vant til at løbe...
“Hvorfor skal jeg digitalisere mine bilag?” Hvis det er et spørgsmål, du har stillet dig selv en gang eller to, er du helt sikkert ikke alene. For med den nye bogføringslov, er digitalisering af bilagshåndteringen i den grad kommet på agendaen i de danske...
Vi er AA kreditværdige Vi har fået tildelt en AA kreditværdighed fra Dun & Bradstreet – og dén er vi utrolig glade for. Som vores adm. direktør Jesper siger: “Vores nye kreditrating er et bevis på, at vi har en kreditværdig virksomhed, og dermed at vi er en...
ZeBon debatterer på Folkemødet 2023: Spænder ny bogføringslov ben for dansk erhvervsliv? Vi afholdte en debat på Folkemødet 2023 om den nye bogføringslov. Under debatten blev publikum klogere på, hvilke udfordringer loven skaber for virksomhederne, hvordan...
Mød vores udvikler, Darius Darius har næsten været med helt fra ZeBons start. Siden sin første arbejdsdag i 2014 har han været med til at udvikle zExpense, og han er den, der kender løsningen bedst. Når der kommer nye idéer til funktioner eller udvikling af...
Mød den ene af vores marketingkoordinatorer – Cecilia Vores marketingteam består af en vaskeægte dynamisk duo. Og i dag kan du møde den ene halvdel, nemlig vores Marketingkoordinator Cecilia. Cecilia er med til at producere alt det indhold, du finder på...
Manuel udgiftsrapportering kan være dyrere, end du tror Bruger I for mange penge på medarbejderudlæg? Altså ikke på at betale for det, som medarbejderne køber, men blot på at administrere deres udlæg manuelt. Manuel udgiftsrapportering er en tidskrævende og...
Forårs-firmaturen gik til smukke Amsterdam med øl i hånden og vind i håret Sidste uge var ikke kun business as usual. Det var nemlig tid til årets firmatur – og denne gang gik turen til Amsterdam. Det blev en begivenhedsrig weekend, der udover gode,...
Mød vores kundekonsulent Martin Som ZeBons første kundekonsulent er Martin en garvet og rutineret supporter, der både blandt kunder og kollegaer er kendt for sin nordjyske ro og og evne til at løse alle type udfordringer, der skulle dukke op. Derfor kan vores...
Papirløst bogholderi i 2023? Det er en rigtig god idé at starte med bilagene Et godt sted at starte digitaliseringen af din virksomheds bogføring er ved at se på de bilag, du får ind i bogholderiet. Hvorfor starter digitaliseringen af bogholderiet med digitale bilag?...
Seneste kommentarer